Rozgrzewający gulasz warzywny

Składniki:

•    100 g ciecierzycy ugotowanej lub z puszki
•    3 opakowania kaszy gryczanej w torebce
•    Przyprawa do gulaszu (np. Knorr)
•    pomidory pelatti z puszki
•    mleko kokosowe
•    2 łyżki curry madras
•    papryczka chilli
•    marchewka pokrojona w półplastry i ugotowana
•    2 średnie cebule
•    mała cukinia
•    100 g zielonej fasolki szparagowej
•    100 g różyczki kalafiora lub brokuła
•    400 g mrożonego zielonego groszku
•    ząbek czosnku
•    łyżeczka kuminu rzymskiego
•    laska cynamonu
•    3 sztuki goździków
•    3 łyżki Ramy, wariant klasyczny  
•    200 ml jogurtu naturalnego
•    pęczek kolendry
•    20 g świeżego imbiru

Sposób przygotowania:
1.    W garnku na rozgrzanej Ramie podsmaż cynamon i goździki. Smaż je chwilę, następnie dodaj pokrojone w grubą kostkę cebulę, posiekany czosnek i chilli. Gdy cebula się zeszkli dodaj kmin rzymski i curry. Przyprawy smaż za zaczną przywierać do dna garnka.
2.    Dodaj wtedy pomidory z puszki, mleko kokosowe oraz przyprawę do gulaszu - nada on potrawie odpowiedniej konsystencji oraz poprawi smak potrawy.
3.    Do powstałego sosu dodaj pozostałe warzywa: fasolkę szparagową, ciecierzyce, różyczki brokuły lub kalafiora, marchew, mrożony zielony groszek i starty imbir. Całość gotuj jeszcze około 10 minut aż wszystkie warzywa będą miękkie.
4.    Kaszę ugotuj według wskazówek na opakowaniu. Warzywny gulasz podawaj z kaszą i jogurtem posypany obficie posiekaną natką kolendry.