Spis treści:

  1. Maseczka aloesowa
  2. Olej musztardowy KTC
  3. Maseczka z białek jaja kurzego
  4. Ćwiczenia ujędrniające

Maseczka aloesowa

Połączenie miąższu z aloesu, witaminy C z soku z cytryny oraz mentolu z oleju z mięty pieprzowej poprawia kondycję skóry. Zwiększa produkcję kolagenu utrzymującego elastyczność. Wybierz żel aloesowy lub zmiksuj miąższ z aloesu na gładko. Dodaj około 15 kropel olejku i 2 łyżeczki soku z cytryny. Wymieszaj dokładnie i zaaplikuj na zwiotczałe miejsca. Owiń dokładnie gazą lub folią spożywczą i pozostaw na 30 minut. Przykryj ręcznikiem. Po tym czasie dokładnie spłucz i wetrzyj resztki w skórę. Powtarzaj zabieg przynajmniej raz w tygodniu.

Olej musztardowy KTC

Olej musztardowy zwany inaczej gorczycowym ma szerokie zastosowanie w kosmetyce. Jego działanie jest silnie rozgrzewające, a także pobudzające. Warto włączyć go do masażu ze względu na właściwości nawilżające oraz poprawiające krążenie. To jeden z najlepiej wchłanianych olejów, który jest stosowany przy zrogowaceniu pięt, suchych dłoniach, a także maseczkach przy olejowaniu na porost włosów.

Jeżeli chcesz włączyć go do pielęgnacji zwisającej skóry ramion, wystarczy niewielką ilość wmasowywać 2 razy w tygodniu. Wykonuj okrężne ruchy, pobudzające cyrkulację krwi. W ten sposób rozgrzewasz i ujędrniasz skórę i pobudzasz wytwarzanie kolagenu. Owiń ją folią spożywczą i gazą. Przykryj na około 30 minut ręcznikiem. następnie pozostaw do wchłonięcia lub zmyj pod prysznicem.

Jego działanie przeciwbakteryjne sprawia, ze skutecznie chroni skórę całego ciała oraz twarzy, wyrównując dodatkowo koloryt. Możesz go stosować na przebarwienia oraz blizny potrądzikowe.

Maseczka z białek jaja kurzego

Białka jaj to doskonały składnik kosmetyków! nawilża oraz regeneruje suchą i zwiotczałą skórę. Dodatkowo zamyka pory oraz zmniejsza opuchliznę pod oczami i widoczne cienie. Jeżeli chcesz wykonać skuteczną maseczkę na obwisłe ramiona, wystarczy ubić 2-3 białka na gęsta i puszystą pianę. Następnie nałóż ją na preferowane miejsce i owiń gazą lub folią spożywczą. Pozostaw na 30 minut, a następnie dokładnie spłucz wodą.

Ćwiczenia ujędrniające

Zwisające ramiona są problemem wielu kobiet, zwłaszcza po 40 roku życia. Jeżeli chcesz zwiększyć skuteczność używania maseczek, wystarczy dołączyć regularne ćwiczenia. Wspomogą prawidłową cyrkulację krwi w tym obrębie ciała i tworzenie się kolagenu. Ćwicz w domu bez wychodzenia na siłownię!

  • unieś hantle po 2 kg każdy na wysokość głowy. Wykonaj powtórzenia po ok 10-15 razy. W ten sposób wzmocnisz nie tylko ramiona, ale także mięśnie znajdujące się między łopatkami,
  • zegnij ramiona w łokciach i ułóż ręce za głowę z jednym obciążeniem ok. 2 kg. Podnoś powoli do góry, powtarzając czynność około 10-15 razy,
  • zegnij nogi w kolanach i delikatnie rozchyl podczas stania. Weź hantle po ok. 2 kg każdy i rozchylaj ramiona w bok podczas podnoszenia. Powtórz ćwiczenia po ok. 10-15 razy.