Tekst: Agata Then

 

1. Chudnij podczas spania

Każda z nas marzy, aby bez wysiłku gubić centymetry w biodrach i udach. Pomogą w tym nocne koncentraty do wyszczuplania. Działają najsilniej między północą a 4 rano, kiedy krążenie ulega przyspieszeniu, a składniki w kremach działają jak dopalacze.

2. Fale radiowe w tubce

Sięgnij po kosmetyki, które naśladują zabiegi estetyczne. Te z efektem radiofrekwencji rozgrzewają skórę, by pobudzić ją do wytwarzania kolagenu i spalania tłuszczu.

kosmetyki-ujędrniające
1. KONCENTRAT WYSZCZUPLAJĄCY NOCĄ z efektem drenażu; 130 zł, MARY COHR
2. KONCENTRAT THALGOMINCE LC24 z kofeiną; 156 zł, THALGO
3. WYSZCZUPLAJĄCA RADIOFREKWENCJA RF termoaktywne serum; 15 zł, BIELENDA

3. Wyrolluj ciało

Do tej pory mikronakłuwanie wykorzystywane było głównie do odmładzania skóry. W tym sezonie korzystaj z rollera także po to, aby ujędrnić i wysmuklić ciało oraz pozbyć
się pomarańczowej skórki. Wieczorem po kąpieli nałóż na uda, brzuch i biodra kosmetyk typu booster (o wzmocnionym działaniu) i przeciągnij po skórze wałeczkiem rollera, miejsce przy miejscu. Igiełki delikatnie wbiją się w skórę i sprawią, że substancje zawarte w kosmetyku wnikną szybciej i głębiej. Mikronakłuwanie zwiększa także produkcję kolagenu, powodując, że z każdym zabiegiem skóra staje się wyraźnie jędrniejsza. Pamiętaj, by wałka nie dociskać zbyt mocno do ciała. Naskórek po nakłuwaniu powinien być lekko zaróżowiony (lub zaczerwieniony), a nie poraniony. 

FACE ROLLER SYSTEM roller do terapii mikroigłowej; 59 zł, CLARENA

4. Popraw elastyczność i dodaj energii skórze

Pomogą ci w tym kosmetyki z koenzymem Q10. Dzięki nim skóra stanie się jędrniejsza. Po preparaty do ciała z tą substancją sięgaj zwłaszcza po 30. roku życia i gdy intensywnie trenujesz, bo wtedy poziom koenzymu w organizmie wyraźnie spada.

MLECZKO UJĘDRNIAJĄCE DO CIAŁA Q10 PLUS z koenzymem Q10; 18,49 zł, NIVEA

5. Ujędrnianie z superfoods

Co jeść, żeby ciało stało się jędrne i gładkie? Superprodukty z selenem i krzemem, które poprawiają wygląd skóry. W tygodniowym menu powinny się znaleźć jajka, kasza
gryczana, kiełki i nasiona roślin strączkowych. Na przekąskę wybieraj śliwki, figi i daktyle.

6. Dobierz trening do sylwetki

Chcesz mieć zgrabną sylwetkę? Zadbaj o zrównoważenie jej proporcji (by jak najbardziej przypominała klepsydrę) i wybierz dla siebie rodzaj ćwiczeń. Jeśli jesteś „jabłkiem”, wybieraj treningi ABS i Body Bar. „Gruszki” powinny się skoncentrować na dolnej części ciała. Najlepszy dla nich będzie ACT, Body Sculp i Step. Gdy jesteś „papryką”, wybieraj Combo i Aqua Aerobik.