„Kobiecość” to kultowy wzór apaszki Spadiora. Polki pokochały jakość i przekaz jaki za sobą niesie.

- Ta jedwabna apaszka to manifest siły, determinacji, solidarności oraz piękna, które kryje się w naszym zdrowiu. Ta apaszka to historia o naszej odmienności, o trudnej sztuce akceptacji swojego ciała i wspieraniu siebie nawzajem. Najwyższa pora, żebyśmy przestały się oceniać, a zaczęły doceniać. „Kobiecość” to hołd złożony mojej teściowej, która po wielu latach choroby przegrała walkę z rakiem piersi - podkreśla Marta.

Teraz, w ramach akcji „Różowa wstążka” powstała „Kobiecość” w nowej wersji kolorystycznej. Ilość apaszek jest limitowana. 100% zysku ze sprzedaży tego limitowanego wzoru przeznaczymy na badania nad rakiem piersi prowadzone przez Międzynarodowe Centrum Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.

 

 

O marce Spadiora

 

Marka Spadiora powstała w 2019 roku z zamiłowania Marty Lech-Maciejewskiej do apaszek, chustek i gawroszek, z pomocą których już od dawna tworzyła nieszablonowe upięcia, czy stylizacje, którymi dzieliła się na swoim blogu i w kanałach social media. Jej konikiem stały się włosy i misternie w nie wpleciony kawałek jedwabiu. Pomysłodawczyni marki doskonale zdawała sobie sprawę z tego, że ta część garderoby to dość trudne i niszowe produkty, które niełatwo „ograć”. Do niedawna jeszcze, w polskiej świadomości kojarzyły się z czasami i modą, którą dawno mamy za sobą. Marta miała pomysł jak odczarować ten zły PR. I tak zrodziło się jej ukochane trzecie dziecko, marka Spadiora.

Od początku hołdowała zasadzie, że mają to być produkty najwyższej jakości – od materiału, po każdy rant i brzeg. Pomysły na print powstają w jej głowie, a za ich realizację odpowiadają rodzime graficzki. Marta do współpracy zaprasza niezwykle utalentowane graficzki i rysowniczki, które jej pomysły przelewają na papier w charakterystyczny dla siebie sposób. Każdy ze wzorów jest wyjątkowy i nieprzypadkowy. Przygotowanie każdego z nich to wiele godzin ciężkiej pracy. Narysowanie apaszki „Mój Kraj” zajęło miesiąc czasu. Można śmiało powiedzieć, że są to projekty zaangażowane społecznie w tematykę samoakceptacji kobiet, jak również ochrony środowiska, a nawet smogu. Ich wspólnym mianownikiem jest uważność i odpowiedzialność za siebie, dbałość o relacje międzyludzkie i nasze otoczenie. Ostatni projekt – apaszka Zodiak, to manifest wsparcia między podziałami. Baran dzwoni do Lwa, a Strzelec czesze włosy Pannie. Kolory mocne, jak samo motto, jednak tak wyważone, że „podkręcą” każdą stylizację, o każdej porze roku. Kobieta Spadiory jest zawsze dobrze ubrana, a nigdy nie jest przebrana.