Poleca Agnieszka Mielczarek, dietetyczka, właścicielka cateringu dietetycznego, prowadząca kanał na YouTube „Jedz Inaczej”

Wybieraj świeże warzywa

Są bazą diety. Do tego odrobina kasz, pestki (dyni, słonecznika), dobry olej (np. rzepakowy), owoce oraz przyprawy. W sumie nie więcej niż 1000 kalorii dziennie. Zrezygnuj z cukru, tłuszczów trans, pszenicy, nabiału i produktów zwierzęcych. Każdy dzień zacznij od szklanki ciepłej wody z cytryną. Przestrzegaj diety przez 3 tygodnie.

Spaceruj i masuj brzuch

Przez pierwsze 3 dni możesz czuć pobolewanie w dole brzucha. To sygnał, że błonnik, którego sobie dostarczyłaś, zaczyna działać i usuwać złogi z jelit. Żeby złagodzić ból, spaceruj i masuj brzuch okrężnymi ruchami.

Jedz co 4 godziny

Tylko wtedy przyspieszysz przemianę materii. Oto przykładowy jadłospis dla ciebie:

● Godz. 8:
Koktajl z chlorelli (łyżeczka), kiwi, 200 ml wody kokosowej i soku z cytryny.

● Godz. 12:
Sałatka warzywna z 2 łyżkami kaszy jaglanej, polana sosem winegret.

● Godz. 16:
miseczka owoców sezonowych, np. malin.

● Godz. 20:
warzywna zupa krem.

Efekty, których możesz się spodziewać

1. Pozbędziesz się toksycznych złogów w jelitach, poprawisz skład mikroflory jelitowej oraz zwiększysz odporność organizmu.

2. Będziesz tryskać energią, cellulit znacznie  się zredukuje, skóra nabierze blasku, a zasinienia i opuchnięcia pod oczami znikną.

3. Wyregulujesz przemianę materii, odrobinę przykurczysz żołądek i stracisz 3 kilogramy. To może być dobry początek skutecznej kuracji odchudzającej.