Pepco wychodzi na prowadzenie w branży odzieżowej w Polsce!. Takie wyniki pokazała polska edycja globalnego badania kondycji i wizerunku marek z różnych sektorów handlu detalicznego, przeprowadzonego przez Agencję Inquiry.

Z badań wynika, że w Pepco zakupy robi 30% badanych, w H&M 22 %, a w Reserved 15%.
Większość klientów w Pepco to kobiety, bo ponad 40 %. Tylko co 10 klient to mężczyzna.

- Pepco wyrosło w ciągu ostatnich lat na pierwszą markę modową na polskim rynku. Dopiero na kolejnych miejscach są takie marki jak H&M i Reserved. Ta sieć naprawdę dużo robi aby klienci byli zachwyceni. Firma śledzi i bada nastroje swoich klientów, aby jak najlepiej dostosować się do ich oczekiwań. Co ważne reaguje na zmiany bardzo szybko – mówi Agnieszka Górnicka, prezes zarządu w Inquiry.

Z badań wynika, że  najlepszą opinią na rynku mody cieszą się jednak marki H&M (ok. 32 %) oraz Reserved (ok. 29 %)

W rankingu marek obuwniczych najbardziej lubiane przez Polaków są CCC (28 % badanych kupuje w tej sieci) i Deichmann (15 %).

Z czego może wynikać taka popularność Pepco? Niskie ceny przy jednoczesnych ciekawych printach i modelach. Wiele mam właśnie tam robi zakupy dla dzieci, bo za niewielkie pieniądze mogą zaopatrzyć dzieci w ładne ubrania. Dzieciom podobają się kolorowe printy oraz wygodne i modne ubrania.

Bardzo popularny w Pepco jest też asortyment wyposażenia wnętrz. Częste nowe kolekcje, w modnych stylach ma wielu klientów. Ważnym czynnikiem są też niskie ceny tych produktów.

A Wy robicie zakupy w Pepco?