Płaski brzuch  - co pomoże?

- Pij napar z mięty lub rumianku. Te zioła zmniejszają powstawanie gazów. Równie dobrze działają kminek i majeranek – łyżeczkę przypraw przeżuj i połknij, popijając wodą.

- Unikaj napojów gazowanych – bąbelki powodują wzdęcia i dodają centymetrów pasie. Najlepiej pić niegazowane napoje, najlepiej wodę mineralną.

- Zapomnij o chipsach, solonych orzeszkach i słonych potrawach. Odstaw też konserwy, wędliny i inne przetworzone produkty, które mają dużą ilość sodu – pierwiastka (sól kuchenna to chlorek sodu), który zatrzymuje wodę w organizmie powoduje wzdęcia.

- Zrezygnuj z gumy! Podczas żucia jej może dochodzić do połykania powietrza, co czasem powoduje wzdęcia.

- Wypij kawę. Doda Ci wigoru, odpędzi sen oraz zadziała moczopędnie, pomagając usunąć z organizmu nadmiar wody. Podobnie działa napar z mniszka lekarskiego.

Płaski brzuch - odwróć uwagę

- Pokaż to, co masz ładnego. Wyeksponuj piękne ramiona, by odwrócić uwagę od zbyt obfitych bioder. Dodatki – kolczyki, naszyjnik – przyciągną uwagę ku twojej twarzy i odwrócą uwagę od reszty.

- Wybierz wyszczuplające materiały: matowe aksamity, dzianiny, jedwabie. Unikaj błyszczącego atłasu, który wyeksponuje każdą fałdkę.

- Noś się na czarno – czerń jest modna, wydłuża i wyszczupla sylwetkę. Jeśli dobrze się w niej czujesz, okryj się nią od stóp do głów.

- Włóż wyszczuplającą bieliznę. Może Ci ująć parę kilogramów. Wybieraj tą, która zawiera lycrę – jest elastyczniejsza, wygodniejsza i dokładnie opina ciało.

- Wysokie obcasy – są niewygodne, ale nic tak jak one nie potrafi dodać sylwetce smukłości i lekkości.