Zdrowe odżywianie

Zdrowe odżywianie

związki na talerzu

Bezpieczne i mniej bezpieczne związki na talerzu - dieta rozdzielna

Chociaż układ pokarmowy człowieka radzi sobie z trawieniem wielu składników jednocześnie, to można i warto mu trochę pomóc. Pewne grupy produktów bowiem doskonale się uzupełniają, podczas gdy inne, połączone w jednym posiłku stają się mniej wartościowe, a czasami nawet szkodzą. O tym co jeść razem, a co oddzielnie, by jak najlepiej wykorzystać to co w jedzeniu jest najcenniejsze opowiadają eksperci programu Porcja Pozytywnej Energii.

przekąski

Przekąski z głową, czyli kaloria kalorii nierówna

Niezależnie od sezonu, chcemy wyglądać zgrabnie i mieścić się w mniejszy rozmiar ubrań niż dotychczas. Żądni szybkiego rezultatu stosujemy kontrowersyjne metody, które nie zawsze sprawdzają się długoterminowo. Wśród nich wyliczyć można drastyczne ograniczenie kalorii. Choć pierwsze efekty można dostrzec już kilka dni po rozpoczęciu diety, równie szybko przybieramy na wadze po zakończeniu restrykcyjnego planu żywieniowego, a przecież nie o taki rezultat nam chodzi. Podpowiadamy, dlaczego warto przyglądać się kaloriom, ale niekoniecznie z nich rezygnować.