Kolekcja, na którą składają się meble, tekstylia, oświetlenie i artykuły dekoracyjne, została zainspirowana swobodną atmosferą słonecznego wybrzeża Ibizy, gdzie przygotowano lookbook.

Modern Natural czerpie inspiracje przede wszystkim ze stylu boho. Pojawiają się w niej także odwołania do klasyki lat 70. i stylu retro, szczególnie jeśli chodzi o formę i kolor. W nowej Westwing Collection znajdziemy meble, tekstylia, oświetlenie, dekoracje, a także produkty wpisujące się w najnowsze trendy, takie jak wiedeńska plecionka oraz tekstylia inspirowane Marokiem. Kolekcja opiera się na neutralnej kolorystyce utrzymanej w palecie barw ziemi – prym wiodą w niej beże, brązy i rdzawa czerwień.

Nowa Westwing Collection to zgodne z naszym dążeniem spójne połączenie doskonałego wzornictwa i aktualnych trendów w przystępnej dla klienta cenie. Modern Natural definiuje nowy styl, który jest odrobinę mniej glamour niż w naszej poprzedniej kolekcji, ale przez to jeszcze bardziej autentyczny – komentuje Delia Fischer, założycielka i Chief Creative Officer Westwing.

O kolekcji Westwing – Modern Natural

Modern Natural składa się z blisko 400 nowych produktów oraz kilkunastu bestsellerowych modeli, które zyskały nowe oblicze. Wprowadza ona do wnętrza nowoczesne wibracje boho w minimalistycznych formach. Naturalne materiały takie jak len, drewno i rattan spotykają się w niej z silnymi kontrastami w postaci czarnego metalu, złotych akcentów i paletą kolorów z lat 70-tych.

Pracując nad nową kolekcją, pozostaliśmy wierni naszym najlepiej sprzedającym się produktom, nadając im nowy, letni styl. W ten sposób stworzyliśmy harmonijne połączenia z nutą stylu retro i atmosferą domku na plaży, które sprawdzą się w każdym wnętrzu – dodaje Delia Fischer, założycielka i Chief Creative Officer Westwing.

Westwing Collection – Modern Natural jest dostępna premierowo od 16 maja w ramach kampanii na Westwing.pl. W kolejnych tygodniach artykuły będą stopniowo pojawiać się na WestwingNow.pl